Известие

Collapse
No announcement yet.

Почна се!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • шпер йок, държи се на 1 болт
    Attached Files
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

    Comment


    • Препоръчвам да го развиеш преди да я мръднеш ако не си я мръднал вече
      Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

      Comment


      • Дали са се преебали резбите?
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • На този които е останал вътре е доста вероятно но като ги свалиш да ги почистваш ще ги огледаш всички болтове хубаво е да прокараш и един мечек през резбите на скоростната кутия (боби или иво ще ти кажат на колко са резбите) и аз лично ти препоръчвам да капнеш лепило за резби
          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

          Comment


          • Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
            На този които е останал вътре е доста вероятно но като ги свалиш да ги почистваш ще ги огледаш всички болтове хубаво е да прокараш и един мечек през резбите на скоростната кутия (боби или иво ще ти кажат на колко са резбите) и аз лично ти препоръчвам да капнеш лепило за резби
            Резбат е 8х1.0 Аз лично не ползвам лепило. Мисля, че с читави резби на фланеца и читави болнове, при правилно затягане няма да има ядове. Естествено хубавото затягане изключва ползването на Г-образен шестограм.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
              Резбат е 8х1.0 Аз лично не ползвам лепило. Мисля, че с читави резби на фланеца и читави болнове, при правилно затягане няма да има ядове. Естествено хубавото затягане изключва ползването на Г-образен шестограм.
              Съгласен съм Боби но не всеки има малка гидория под ръка и комплект шестограми за нея
              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

              Comment


              • Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
                Съгласен съм Боби но не всеки има малка гидория под ръка и комплект шестограми за нея
                Това означава че няма и рамо и неможе да приложи правилните нм за да стегне болтовете
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • Тези винтове се стягат най-удобно с много дълго удължение за гедоре 1/2 отпред с дълъг шестограм с вложка. За рамо вече може по избор тресчотка, твърд върток, динамометричен ключ или гайковърт. Но наистина едно дълго удължение или няколко излизащи до диска са най-удобния метод за яко стягане. Аз нямам нито една разхлабена полуоска, стегната по-този метод.
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment


                  • Алооооо!
                    Стягате М8х1.00 , а не М30х 3.5!
                    След запъването на болта, навивате още на 90 Градуса и сте готови.
                    Аз това го правя спокойно с дълъг шестограм.
                    Със среден и къс използвам някоя тръбичка или тръбен ключ.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • Мордохай, удължението ползвам за да мога да въртя удобно от далече извън калника, а не като допълнително рамо. Не си ме разбрал
                      Alfa Romeo 75 24V

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                        Мордохай, удължението ползвам за да мога да въртя удобно от далече извън калника, а не като допълнително рамо. Не си ме разбрал
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Алооооо!
                          Стягате М8х1.00 , а не М30х 3.5!
                          След запъването на болта, навивате още на 90 Градуса и сте готови.
                          Аз това го правя спокойно с дълъг шестограм.
                          Със среден и къс използвам някоя тръбичка или тръбен ключ.
                          Ми ти на колко нютона мислиш, че се стягат полуоските?

                          Нормален болт 8х1.25 се стяга на около 25-30 нютона, което ще рече горе-долу 2.5-3.0 кг./метра. Но тук става въпрос първо за по-ситна резба, после и за много високоякостни болтове. Така, че гониш между 40 и 50 нютона или 4-5 кг./м. Демек 4 кг. на метър рамо. Я сега кажи с Г-образен шестограм, какво прави това? Ако имаш естествено динамометричен ключ е най-добре.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • И на мен ми е падало каре,след смяна на съединителя
                            Attached Files
                            33Imola/1351cc/1994 & 33Boxer16v/1712cc/1990 & 164SuperV6/2959cc/1997

                            Comment


                            • Тей ама явно всеки ги престяга тя болтове незнам с ква сила ама нямам резби на скоростната . Та взех от Вюрта едни хубави шестограмни болтове по длъжки и отзад ги настягах с по 2 гайки от тея с пласмасата . Поради което болтовете малко се поизкривиха и сега може да се махнат само с флекса (вероятно) .
                              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                                Ми ти на колко нютона мислиш, че се стягат полуоските?

                                Нормален болт 8х1.25 се стяга на около 25-30 нютона, което ще рече горе-долу 2.5-3.0 кг./метра. Но тук става въпрос първо за по-ситна резба, после и за много високоякостни болтове. Така, че гониш между 40 и 50 нютона или 4-5 кг./м. Демек 4 кг. на метър рамо. Я сега кажи с Г-образен шестограм, какво прави това? Ако имаш естествено динамометричен ключ е най-добре.
                                Знаеш, че знам да се напъвам.
                                М 8 не са ми проблем нито да ги скъсам,нито да счупя шестограма. Говоря за качествени шестограми.
                                То те другите не се чупят, а свиват.
                                Обсъждали сме много отдавна, че дино-ключове в диапазона 0-4кг/м са много редки и на практика много малко хора ги използват.
                                Аз за това и по-горе казах за старото правило.
                                Спре ли болта, навиваш още 90градуса.
                                Там някъде, високо-якостните болтове спират и за да ги завиеш дори и на още 10-15 градуса, се усеща, че вече ще се скъсат. Тоест рязко нараства съпротивлението.

                                Едит: Гледайте, как от едни прости болтове се написаха ял куп неща.
                                Някъде имах таблица с резбите и килограмите на стягане, съобразно : стъпката, диаметъра, твърдостта и какво се стяга. Алуминий, бронз, чугун, стомана...
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X