шпер йок, държи се на 1 болт
Известие
Collapse
No announcement yet.
Почна се!
Collapse
X
-
Препоръчвам да го развиеш преди да я мръднеш ако не си я мръднал вечеАlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
На този които е останал вътре е доста вероятно но като ги свалиш да ги почистваш ще ги огледаш всички болтове хубаво е да прокараш и един мечек през резбите на скоростната кутия (боби или иво ще ти кажат на колко са резбите) и аз лично ти препоръчвам да капнеш лепило за резбиАlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщениеНа този които е останал вътре е доста вероятно но като ги свалиш да ги почистваш ще ги огледаш всички болтове хубаво е да прокараш и един мечек през резбите на скоростната кутия (боби или иво ще ти кажат на колко са резбите) и аз лично ти препоръчвам да капнеш лепило за резбиAlfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеРезбат е 8х1.0 Аз лично не ползвам лепило. Мисля, че с читави резби на фланеца и читави болнове, при правилно затягане няма да има ядове. Естествено хубавото затягане изключва ползването на Г-образен шестограм.Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщениеСъгласен съм Боби но не всеки има малка гидория под ръка и комплект шестограми за нея0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Тези винтове се стягат най-удобно с много дълго удължение за гедоре 1/2 отпред с дълъг шестограм с вложка. За рамо вече може по избор тресчотка, твърд върток, динамометричен ключ или гайковърт. Но наистина едно дълго удължение или няколко излизащи до диска са най-удобния метод за яко стягане. Аз нямам нито една разхлабена полуоска, стегната по-този метод.Alfa Romeo 75 24V
Comment
-
Алооооо!
Стягате М8х1.00 , а не М30х 3.5!
След запъването на болта, навивате още на 90 Градуса и сте готови.
Аз това го правя спокойно с дълъг шестограм.
Със среден и къс използвам някоя тръбичка или тръбен ключ.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщениеМордохай, удължението ползвам за да мога да въртя удобно от далече извън калника, а не като допълнително рамо. Не си ме разбралНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеАлооооо!
Стягате М8х1.00 , а не М30х 3.5!
След запъването на болта, навивате още на 90 Градуса и сте готови.
Аз това го правя спокойно с дълъг шестограм.
Със среден и къс използвам някоя тръбичка или тръбен ключ.
Нормален болт 8х1.25 се стяга на около 25-30 нютона, което ще рече горе-долу 2.5-3.0 кг./метра. Но тук става въпрос първо за по-ситна резба, после и за много високоякостни болтове. Така, че гониш между 40 и 50 нютона или 4-5 кг./м. Демек 4 кг. на метър рамо. Я сега кажи с Г-образен шестограм, какво прави това? Ако имаш естествено динамометричен ключ е най-добре.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Тей ама явно всеки ги престяга тя болтове незнам с ква сила ама нямам резби на скоростната . Та взех от Вюрта едни хубави шестограмни болтове по длъжки и отзад ги настягах с по 2 гайки от тея с пласмасата . Поради което болтовете малко се поизкривиха и сега може да се махнат само с флекса (вероятно) .Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеМи ти на колко нютона мислиш, че се стягат полуоските?
Нормален болт 8х1.25 се стяга на около 25-30 нютона, което ще рече горе-долу 2.5-3.0 кг./метра. Но тук става въпрос първо за по-ситна резба, после и за много високоякостни болтове. Така, че гониш между 40 и 50 нютона или 4-5 кг./м. Демек 4 кг. на метър рамо. Я сега кажи с Г-образен шестограм, какво прави това? Ако имаш естествено динамометричен ключ е най-добре.
М 8 не са ми проблем нито да ги скъсам,нито да счупя шестограма. Говоря за качествени шестограми.
То те другите не се чупят, а свиват.
Обсъждали сме много отдавна, че дино-ключове в диапазона 0-4кг/м са много редки и на практика много малко хора ги използват.
Аз за това и по-горе казах за старото правило.
Спре ли болта, навиваш още 90градуса.
Там някъде, високо-якостните болтове спират и за да ги завиеш дори и на още 10-15 градуса, се усеща, че вече ще се скъсат. Тоест рязко нараства съпротивлението.
Едит: Гледайте, как от едни прости болтове се написаха ял куп неща.
Някъде имах таблица с резбите и килограмите на стягане, съобразно : стъпката, диаметъра, твърдостта и какво се стяга. Алуминий, бронз, чугун, стомана...На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment